FY FÖR MIG !!


Aee alltså, fy på mig! :( funderar på om jag kanske ska ge det här en chans till alltså .. Har ju trots allt ingen annan att prata med så.. :P jajaa
Alltså, en månad ochen vecka sen jag skrev.. MM det är ett tag.. På den tiden har jag bl.a hunnit:

Gå på pappas vernisage i motala
Ha supertrevlig personalfest med förfest, bowling och så krogen
Handlat klart alla julklappar
Träffa Nathalie, Siri och Lina
Klippt mig
Haft massa möten
Jobbat
o blablabla, intressant va :)

Och så igår då.. eller nej i förrgår :P Så firade vi julafton i förskott hos farmor med kusiner, pappa, cecilia, simon och martin. Believe it or not men det var trevligt!! :O Haha, inget illa menat.. Men jag är inte så mycket för den här grejen med att allt ska vara så perfekt, fins, juligt, traditionelt, puttinuttigt o sånt :S Och den känslan brukar det oftast bli, bara det att det aldrig blir tillräckligt bra för alla.. jaja som sagt det var ju faktiskt mysigt!
Eftersom jag redan fått pengar till halkan trodde jag väl aldrig att jag skulle få så mycket klappar :O Aa men, jag vart glad :D Parfymer, skissblock o pennor, badgrejer, koppar, smycken, choklad, pengar, bok, jag kommer fasen inte ihåg allt :P
Men har ju fortfarande två julklappsutdelningar kvar. På julaftonsdagen med mamma, tomas och systrar hemma hos mig och sedan på kvällen hos tomas föräldrar :)

Jepp igår jobbade jag med .. Det var kul :D hahaha jag säger då det..
Sen åkte Tomas och jag o handla julmat, längtar mest till laxen :P haha :)

Jajaa, snart kommer freja hit :) Då ska vi spela gh o massa sånt.. Sen så måste jag koka knäck, laga mat, baka o allt som måste hinnas till julafton ikväll med :O + storstäda hela lägenheten :S Och så ska vi bort ikväll med till tomas f´öräldrar o käka, vet inte hur allt ska hinnas :p

So Long Longkalllllsong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0