GRATTIS!

Japp, för idag fyller jag år.. Grattis till mig :) hihi (eller aa, nu är det ju iofs 55 min sen men :P )

Jag vaknade på den stora dagen av att Pappa, Cecilia, Simon, Martin och Apella sjöng för mig :) Fick frukost på sängen, tårta och presenter :D Bl.a Asfrän döskalle ljuslykta från kosta boda, ljus, kläder, brun utan sol, klocka, almanacka mm. :) Mycket trevligt! Sedan kom farmor och bengt, då fick jag  pengar :D haha

Sedan vart det tåget hem och nu på kvällen kom Mamma, Freja och Hönan till mig :) Så bjöd jag dom på mat och de hade med sig tårta :D Sen spelade vi gh world tour som tomas köpte igår .. Fyfasen vad svårt det är :P men himla kul! :D haha spelade tills grannarna började banka vid halv tolv :S...

Och nu sitter jag här o väntar på Tomas :) Har fått födelsedagspresent av honom med, men det tänker jag inte säga vad det är.. föran snart :P hihi

Imorn ska jag hem till Mamma och fira födelsedag i efterskott :)

Och förresten så är jag sjuk med :( Stackars mig!

GoodNight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0