MHMMM...

Maassa med trvlig julafton i onsdags :) Börjad med att Mamma, Hönan och Freja kom hit och käkade julmat, gött :D haha sen slappa vi lite, jag gick och köpte tidningen och missade precis tomten :( fan. Sen vart det julklappsutdelning.. ojojoj :O Fick bl.a kläder, mys-pyjamas, parfym, make-up lektion, skor, kudde, smink, våg, saker till hemmet, ljus m.m :) Sen gick tiden väldans snabbt så alla var tvungna att fara iväg, Tomas och jag gick då över till ans föräldrar o firade :)

Där käka vi först gröt, kolla på karl bertil och sen vart det julklappsutdelning :) hihi Duschkrämsset från body shop, handdukar, kokbok, gryt , presentkort mm :) hihi
På natten sen vart det midnattsmässa ..

Juldagen kom tomas föräldrar hit och då fick jag en förtidig födelsedagspresent eftersom dom åker ner till henrik när ajg fyller :P Superfint halsband :) dom är så gulliga!

Sen på kvällen bar det av till nathalie och fira en dag förtidigt .. Käka god mat och umgicks med massa trevligt folk som man inte sett på länge :D Sen blev det utgång.. Tänker inte ens säga var vi gick, men jag var inte så pepp ändå så Vi åkte hem vid halv ett :P haha

Och så igår var tomas o jag och handlade lite.. Hitta en ¨klänning dom bl.a ska bäras på nyår, ett par chinos, örhängen o så :)
Sen gick jag hem till mamma och umgicks på kvällen eftersom tomas ändå jobba.. Blev trevlig kväll med tv, popcorn och spel :D

Och så idag åker jag till pappa, håller på o packar nu o mamma kommer strax o hämtar upp mig :) Är nog borta till min födelsedag så glöm för all del inte bort att säga grattis ... haha :D

GoodBajs

Aajuste, haha när vi firade hos farmor fick jag även ett duntäcke av apella eftersom hon bäddade sönder mitt förra... haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0