Bastu-bad

Okej.. Jag ska göra Nathalie glad och vara lite aktiv :) Hihi. Fast jag förstår mig inte på det ett skit alltså, AJAAA

idag jobbat från 07-12.00 ganska lagom faktiskt, hehe. Sen cykla jag hem, lagade mat till mig och älskling, städade lite och sedan somnade jag i soffan i ett antal timmar. Bestämde mig sedan för att gå ner och kolla poolen och solariet som finns här, måste bli lite brun (fräknig).

Väl där nere ser jag inte en jävel och har absolut ingen aning om vart jag ska, går iallafall ner för en trappa och där träffar jag på Ove och hans vän, haha av alla ställen i världen :P Blev iallafall övertalad att komma ner och bada, så sagt och gjort hämtade jag min baddräkt och hoppa i plurret ;) Efter det vart det en tur till bastun i ungefär fem minuter i 90grader. Jag dog! Fyyyyfasen vad varmt det var, kunde inte andas :O haha

Aa men det var trevligt iallafall, tur att jag träffa dom. Gick sedan efter lite samtalande hem, käka och satte mig framför datorn :)

Hoppas att Du blev nöjd nu Jannis :D hihihihi

GoodBajs

Kommentarer
Postat av: Nathalie

JAA! verkligen :D hihihi! tycker det är kul att läsa om vad du gör :D det är spännande! Vi får ses någon dag och ha en fixa-bloggen-dag! haha! när kan du ses förresten på tal om det? :) <33333

2008-11-11 @ 21:29:15
URL: http://nathalieonnerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0