Småsaker..

Idag på jobbet kom det in en tjej som handlade och det första hon sa till mig var "Gud vilket fint halsband du har!"
 Tänk att sådana småsaker kan göra en så glad, det kan verkligen förändra en hel dag och boosta humöret ganska rejält! Så tack :)

Efter jobbet åkte Mami och jag och tränade lite, alltid lika trevligt :) Trots att båda har jävkligt kort stubin så brukar vi klara oss rätt bra ;) haha

Efter det åkte jag hem och åt kex med tapenade.. åt upp halva burken, jag är fast :S fan Hahaha

Tvingade Henrik sen att gå promenad med mig, i en och en halv timma :P Mycket trevligt!!
Fattar inte att du ska åka och vara borta i typ ett år, Usch det kommer bli jättetråkigt utan dig, vem ska jag nu dricka shotbrickor och tequila med :(
Aja, haha Massvis med Grattis!!

Nu ska jag sova, Tomas ligger och väntar i sängen :) jippiie!

TjenisPenis

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tapenade? vad är det? :S haha!

2008-11-13 @ 22:46:40
URL: http://nathalieonnerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0