Bra!


Japp, det känns bra i hela kroppen. Jag är glad!


Jag har börjat på hemtantan!
Jag har en underbar sambo som jag älskar! (även om jag halvt kan slå ihjäl honom ibland när han är dum menmen :P)
Jag har en underbar familj som jag också älskar!
Jag har underbara vänner som jag också älskar! (dock borde mer av min tid läggas på dom med)
Jag har fått handla massor av kläder o sånt den här månaden (a)
Jag har hittat lite fler saker som jag vill handra :D
Jag längtar!.....

Jajjamensan, nu ska jag läsa kurslitteratur!



Happii


Kommentarer
Postat av: Malin

Kan man vara mer än annat i dina kläder? Lycklig alltså? ;D UNDERBART ÄR DET! <3

2009-04-23 @ 08:52:05
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0