En bra helg :)


Japp, det har varit en micket bra helg :D Dock har den gått alldeles för snabbt :(

Fredagen började iofs med jobb kl 7 på morgonen, men dagen gick ganska snabbt och jag upptäckte när jag slutade vid 15.30 att mamma var och handlade så jag åkte med henne in till stan sen :) Blev en liten sväng för att sedan möta Tomas och vi gick till Hana och Joel där grillning väntade! Nammi, kött och potatissallad :D Blev en kort vistelse då vi hängde med Koffe hem sen och hade en slöar kväll framför tvn med massa godis :D

Och så igår var det Pappas Vernisage i norrköping :) Mycket bra! Kunde sedan inte motstå mina shopping-insinkter när Mami och jag gick på stan utan kom hem med ett nästan tomt konto, men en tjockare luvtröja, mönstrad tröja, två klänningar och en väst rikare :D haha. Mycket trevlig heldag med gott sällskap och mat såklart :P KVällen blev mys tillsammans med Tomas framför tvn med räkor, sallad, vitlöksbröd och vindruvor :) (+godis, chips och dip)

Idag väntar nu träning ett tag.. Trött, men det ska bli kul :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0