Inte jag inte


Kom på att det ju är skärtorsdagen idag (har abolut ingen aning om vad det innebär) och jag har inget påskpynt. Så otroligt skönt! Det är verkligen inte jag.. Påskris, fjädrar och kycklingar - NoNo! Påskägg däremot, en tradition som ska hållas for ever :) Fick ett idag av pappa och Cecilia som Hönan hade med sig hem. Även en påskmiddag med ägg, prinskorv och köttbullar är okej, så långt kan jag faktiskt sträcka mig. Men att sätta fjädrar i några grenar? Inte jag inte.

Japp, så tråkig är jag!  Eller snarare o-tråkig. Skulle aldrig få för mig att pynta inför haloween eller påsk. Jul är okej, det är ju mysigt ändå. Men det är också enough! Men jag älskar mig själv för det :D haha Varför ska jag fira något som jag inte var varför man firar? Hmmm.. Ja, enkelt svar. Skit i det!

Tack för mig. Visste ni förresten att Tomas och jag inte ska döpa våra barn i kyrkan?
Det är så gott att vi har samma inställning till sådana saker :) haha.

Nu- Sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0