Jag är duktig


Så sant som det var sagt ja, gick faktiskt upp kl 9 i morse = duktigt! Fastän jag hade sovmorgon, kan ju bero på att jag somnade vid tolv också men :P Fast jag låg kvar o dega lite i sängen :) Och så har jag ätit frukost med och läst min dagliga blogg-dos vilket brukar ta omkring en timma att göra...

Gårdagen bestod av skola och redovisning (vilken gick helt okej trots att idioten inte hade fixat någon projektor), sedan danslektion och så avslutades kvällen med fotboll hemma hos Koffe med Liverpool nördarna - jag blev hörselskadad. Sedan vandrade Tomas och jag hem och SOOOOOOOOOOOOOOV!

Nu ska jag vara ännu duktigare och börja på hemtentan som jag inte ens har läst igenom än men :P har haft fullt upp med annat....  Men först ska jag nog glo lite kläder o sånt på the internet ;D

Förresten ska jag fixa med en sak som kanske sker i helgen också, spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0