Jag orkar inte..


Nej, jag orkar inte med allting! Förstår inte hur jag ska hinna gå i skolan, ha två olika jobb, en dansgrupp på fritiden, sköta ett hem och samtidigt hinna leva ett normalt liv. Wepp, det funkar liksom inte. Jag hinner ju fan knappt kissa!

Som idag, började jobba kl 7, sedan direkt var det skola, hem till mor och äta lite och sen jobb igen.. Som tur va kunde mamma skjutsa hem mig efter jobbet iaf :) Och handla lite med fick jag göra.
Så nu har jag precis ätit vitlöksbröd, saltgurka, olivet och sånt gott :D

Inget plugg har det hunnit bli idag heller, för när fan skulle jag hunnit det? Jag har viktigare saker att tänka på!! Funderar på att skita i alltihop och bajsa i ros-maries brevlåda. För hon vill fira vaaaaaaaaalborg, jaha. vill inte jag det eller?

Fast Mamma har försökt peppa mig till att inte tänka negativt, hon är bäst!! Så nu ska jag kolla klart på Min granne Totoro som jag fick låna av Mami, för den blir man glad av säger hon :)

Puss på dig mamma!

Kommentarer
Postat av: Malin

men gumms! Det fixar sig. Jag kan skicka min hemtenta så kan du få lite idéer, om jag nu gjort rätt :P haha.

Jag tycker du ska bajsa i lådan annars, jag är på:O



PUSS

2009-04-29 @ 09:50:38
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jannis då! Du kanske ska säga nej till vissa saker och inte alltid försöka vara alla till lags och tänka på dig själv lite ibland? Snart är det faktiskt slut på både skolan och dansen och den sista biten klarar ju du, det vet både du och jag sen kommer du känna dig värd den där ledigheten! =)

2009-04-29 @ 15:55:33
URL: http://nathalieonnerth.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det kanske lät lite fel det jag skrev i tidigare kommentaren men det jag menade var att ibland får man ta ledigt, ibland får man säga nej. Det är viktigt med egen tid och att ta vara på sig själv. <3

2009-04-29 @ 15:57:00
URL: http://nathalieonnerth.blogg.se/
Postat av: Malin

Ska vi ses på stan imorrn, tidigt!

Efter vi lämnat in tentan? ;D Puss!

2009-04-29 @ 19:20:50
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0