Måndag


Jaop, måndagar är alltid läskiga.. Idag har jag dock ingen skola eller nåt som man ska infinna sig på.. men inte är jag ledig för det. ICKE! Har en fet uppgift som ska vara klar på torsdag, ligger jag bra till? Nej!
Kom iallafall igång hyfsat med pluggandet i helgen och läste ut en bok somt skrev en del under tiden som Tomas satt i solen och läste Sune :) haha

För helgen har nämligen spenderats hos min fader på landet, gött :) Har slappat och ätit och pluggat och umgåtts! Och så har vi gjort en till sak :D hihihiii

Anyway, Strax ska jag iväg och träffa Nathalie för lite fika vid ån :) Hoppas på att solen kikar fram lite mer bara!
Sen blir det PLUGGPLUGGPLUGG!

Men nu; duschen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Weeeeej! Hemtentan är hemsk!!!! Hoppas att du hade trevligt vid ån! Lät mysigt!! =D Puss på sig

2009-04-28 @ 02:42:45
URL: http://missloord.blogg.se/
Postat av: Malin

vadå för till sak? :D

2009-04-28 @ 12:14:08
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0