OjOj..


Bad Hanna Bad Hanna! Men är man en upptagen kvinna så är man :P haha.

Fullt upp har det varit med skola, jobb, träning, möten, andra saker och sånt.. Berättar nog någon gång. Jaja, men idag med.. Mm, gick upp klockan 5 (!) och började jobba kl 6, whoaaa! Efter det blev det skolarbete - Linus och vårat intervjuobjekt Micke kom hit. Gick mycket bra! Sedan gick Micke och jag på stan.. Hittade ett par trosor med döskallar :D haha. Sedan käka vi mcdonalds i trädgårdsföreningen :)

Kom typ hem nyss med, har varit ute en sväng med mor min och inhandlat lite grejer med :) hihi. Nu ska jag packa och sova!
Blir tåget till malmö kl 10 imorn för att hälsa på mormor och morbror :D Därefter kommer det även att bli en tripp till Köpenhamn med hotell, tivoli och shopping :D Gahaaaga!

Jaja, packa som sagt. Men vad??


2 år gammal bild från en annan resa till Köpenhamn :)
Love <3

Kommentarer
Postat av: frejaa

jag ser ju ut som en gris :(

2009-04-17 @ 16:14:03
URL: http://frejahgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0