Kramp


Ajajaj vilken kramp jag vaknade med i natt. Visst att man har vaknat med kramp i vaden vid ett antal tillfällen i sitt liv, ont som fasen gör det men går över efter lite stretching och sen kan man lugnt somna om igen. (Dock vaknar man oftast med en obehaglig smärta i vaden som gör sig påmind varje gång man sätter foten mot golvet)
Men i natt alltså, kramp i vaden smärta x5! Jag var tvungen att skrika och gråta lite, men som tur var hade jag Tomas där som kunde massera vaden tills det, efter vad som kändes som en evighet, tillslut släppte. vad hade jag gjort annars, det gjorde så ont att jag inte ens kunde stretcha ut den. Tack min gode prins :) Men det lustiga är att jag inte alls har ont idag, för en gångs skull!

Förbannad halsbränna har jag också så var tvungen att cykla bort till apoteket och köpa några tabletter som skulle lägga sig som ett skum någonstans i magen eller nåt. De var inte särskilt goda :S Skummade i munnen som bakpulver ungefär och fastnade i tänderna, hoppas att dom hjälper då i alla fall!

Nej, nu ska jag lägga mig i ett bad för att sedan ta i tu med lite skit här hemma som behöver göras, det tar ju aldrig slut! Sen ska jag laga mat med till Tomas när han kommer hem från jobbet, snällt va!? :)
Ikväll kommer Siri och hämtar upp mig för en sväng till My. Eftersom alla far och flänger åt olika håll i Sverige och världen ska det bli kul med lite cath up osv. Siri flyttar ju imorn med :( buhu!

Mhm, nu ringde de från jobbet med.. Blir att gå upp skittidigt och jobba (som planerat) sedan en sväng hem och käka och så fortsätta jobba på ställe nr 2, men pengarna är ju välkomna sen! Lön imorn med, wohooooo :D
Men nu bad som sagt, hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0