Leaving town


Japp, ikväll åker vi till Halvarsviken över helgen. Ska bli mycket skönt! Väntar bara på att Tomas och Henrik ska komma hem någon gång med.. För nu kommer Henrik hem to stay :D Så Tomas åkte till Dublin igår för att ta hem hälften av bagaget och nu sitter de på tåget mot Linköping :)

Och Tomas hade en present åt mig med :D Jippidades! Kom hem så jag får seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D O Henrik hade också tydligen en present till oss, det är så gött att bli bortskämd :D

Mm, men idag har jag bara packat klart, diskat lite osv. Dock tröttnade jag på att sitta inomhus efter ett tag så jag tog biken (ja, jag cyklade fast jag har busskort. Duktigt!) ner till stan. Köpte en rosa brödkorg, nagellack och ett fat.. Och så en sak till som är ganska mycket off time.... En julstrumpa :D hahaha. Men jag kollade faktiskt på den i vintras och ville ha den, men så blev det aldrig och nu var det halva reapriset så den kostade.... 10kr HAHA, värt!

Jä, men nu ska jag hem (eftersom vårat internet fortf fuckar sitter jag i Henriks rum, tack för att jag får låna din datorstol (a).) Tänkte hinna plocka lite hemma innan boysen kommer hem och vi ska åka.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0