Äntligen hemma!


Nu är jag äntligen hemma från en låååång skoldag :S Åkte ju till skolan 1timma innan vi började för att fixa kort och grejer men självklart så öppnade ju inte den där jävla expeditionen förän kl 10... GAAAAAAAAAH! Så satte mig och fortsatte lite på resultat delen i uppgiften..

Sen hade vi massa lektioner, fixade iaf kortet på lunchen, lektioner igen och så lite grupparbete som avslutning, wohoo! Efter skolan fick Sandra och jag skjuts in till stan av Malin :) blev en sväng och köpte en mapp med fler flikar och överstrykningspennor så att jag kan börja plugga ordentig till tentan som är om 10 dagar... Har inte ens börjat än :S

Är väl dags nu! måste fixa lite käk med, döhungrig! Ska sätta Tomas på diskning så kan jag laga maten ;) haha

Så Lång sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0