Bokat och KlarTT!


Japp så nu är det bokat och bestämt :D Den 10 april på morgonen sätter jag, Freja och Hönan oss på ett tåg till malmö där vi ska möta upp våran morbror för middag, sedan bär det av till våran mormor nån timma bort där vi ska spendera eftermiddagen/natten. Kommer bli askul, saknar henne som fan! Har inte träffats sen.. Jag minns inte :( Typ min student eller nåt kanske :O (kan det verkligen vara så länge sen??)

Anyway, på lördagen - alltså påskafton bär det av till Köpenhamn för hotell, Tivoli, mat och förhoppningsvis lite shopping :D WOHOO!! Och så på söndagen blir det tåget hem igen, fyfasen vad kul alltså :D

Och allt finansieras av min morbror, lyx eller vad ?! Haha :D Jäjä det kommer bli nice!

Nu ska jag hänga blöt tvätt i lägenheten, HATAR våran tvättstuga - speciellt torkrummet !!!

Kommentarer
Postat av: Malin

din lilla latunge!

hur långt har du kommit i boken egentligen?! ;D

Du ska inte jobba imorrn torsdag på lidl eller? Puss!

2009-02-26 @ 00:08:47
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0