Dags för plugg!

Uschanimej - måstemåstemåste plugga! Har en feting uppgift som ska vara klar snart och jag som är så otroligt trött! Söndagar är väl allmänt sega och slappa dagar men att jag har haft fullt upp både fredag och lördag gör ju inte saken lättare precis :S Buhu!


Aja, blev en mycket trevlig kväll igår! Tomas och hans kompisar satte sig i vardagsrummet och spelade poker och Siri kom hit till mig i köket :P haha.Vi lagade mat - tacotårta, pratade och drack vin :) Sedan pratade jag med Malin och en planerad lugn kväll hemma hos mig blev istället förfest hos Malin med massa trevligt folk :D Vid kl 1 gick jag, Siri och Ove till krogen och ägde lite floor :) haha. Och min honeypie var där med men åkte hem strax efter att vi kommit dit för han var en tröttis :( Kvällen slutade när krogen stängde och jag fick skjuts hem - very nice!


Idag vaknade jag senare än vad jag borde, slappade lite framför tvn och datorn med chips och annat gott :P Sedan bestämde Tomas och jag att vi skulle ut på promenad i det vackra vädret :) Så gick en lång sväng (tycker jag iaf :P ) på ungefär 1timma och en kvart - Duktigt!


Nu måste jag fasen ta tag i pluggandet på riktigt - har inte orkat börja ordentligt än och uppgiften ska vara någorlunda klar tills imorgon iallafall! Hujedamej :S

Wish Me Luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0