Dödstrött!


Ojoj, vaknade precis i soffan... Ajdå! Mm, slutade tidigt idag gick bara igenom lite snabbt inför seminariet imorn så vid ett var jag hemma igen, då var jag hungrig :D haha så jag tvingade Tomas att komma och möta mig så att vi kunde gå och äta kebab :D JiPPie, det var gott!!

Mätta och nöjda vandrade vi hem och Tomas satte sig framför tv-spelet så jag la mig i fåtöljen för att kolla på... och somnade! Sen väckte Tomas mig när han skulle iväg så att jag kunde börja plugga, jajjamensen tänker jag, ska bara lägga mig liiiiiite och se om det är något jättebra på tvn och självklart.... så somnar jag! :S HAHA

Nae, så nu måste jag masa mig upp och lägga huvudet i skolböckerna.. men jag är så sjukt trött fortfarande!
Faaaast.. Tenta på fredag, HELP ME!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0