En heeeeel skoldag..


Idag kommer bli en lång dag :P :S... Börjar skolan kl 10 men ska åka dit innan vid 9 så att jag kan fixa liu kort o massa skit så att jag kan anmäla mig till tentan... Sista anmälningsdagen är imorgon (!) fyyy vad jag är lat!

Gjorde iaf en del av uppgiften igår och skickade den till Malin - min workingmate på uppgiften så hon kan ta med sig den idag, duktigt va :) Sista delen fattade vi inte riktigt så ska fråga om lite help idag när vi träffar de andra!

Jäjä, nu är frukosten strax slut och jag måste gå och torka håret, klä på mig och allt sånt tjafs.. Var inte så jobbigt att gå upp vid 06.15 ändå.. Eftersom Tomas börjar kl 6 idag så är han tvungen att gå upp vid 5 och det blir så himla mycket lättare att stiga upp ur sängen då än om han ligger kvar och är sådär mysig och varm under täcket :P
Varför är sängen alltid skönare och mer inbjudande på morgonarna?
Och varför är det alltid så lätt och skönt att somna om dagar som dessa, än på helger tex när man får somna om och då är det totalt omöjligt?

Livets mysterium;) haha

HejsPejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0