Jag är trött..


.. som vanligt. Orkar inte skriva....

Idag har jag träffat Lina :) Gått på stan och glott lite och shoppat present till Jossan som fyller 20 idag - Grattis! Sen spanade jag in lite sol-glajjer till fjällen också, åker ju på tisdag nästa vecka.. HELP!

Sen vart det hem en sväng till mamma och så traska upp till danslektionen. Började en ny tjej idag, men vi har ju bestämt att fortsätta på den gamla koreografin till uppvisningen så den blir lite längre så fick lära ut den till henne med.. Och herregud vad duktig hon var!! Det som de andra lärt sig på typ 5 lektioner lärde hon sig på en (!!) superduktigt!

Efter dansen gick jag hem till mami igen och umgicks med Freja lite :) Vi lagade mat - hemmagjorda pommes och revbensspjäll :D GOTT! Sen kom mami hem igen så då fick jag hoppa in i bilen, tankade lite med så det blev en extra sväng.. Det är så kul att köra!! :D haha

Wepp, ska väl fortsätta på min bok nu som ska vara utläst till fredag.. 400 sidor, tor jag har läst 16. WOHO!

GooooooodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0