Jobb, nackspärr, vadstena och skola !!


Mm, okej.. Anledning till absolut noll aktivitet här? NACKSPÄRR!!
fyfan alltså, Satt på jobbet i lördags och skulle stänga en grind snett bakom mig. Då fastnar hela min överkropp i en konstig vridning, men jag lyckas vrida tillbaka överkroppen fast nacken satt typ fast.. Tvingade mig själv att jobba klart eftersom det bara var en kvart kvar tills jag slutade, men Fankenihellskotta vad ont det gjorde!!
Har fortfarande ont i nacken och axlarna, men kan ju iallafall röra mig nu!

På lördagskvällen blev det då ingen tentafest för mig :( utan låg hemma i soffan istället :S Blev dock middag, mycket gott! :D Sedan hämtade mamma mig så åkte jag hem till Mami och sov där i lugn och ro för här hemma var de fotboll :P
På söndagen bar det av till Vadstena för att käka hemmagjorda semlor :) NamNam!

Idag har det varit skola, två timmar schemalagd lektion men var bara där i en halvtimma (!) onödigt eller vad?! Blev en sväng på stan träffade Gisela och Lina, en sväng till Subway :) Yummie! Och sedan hem, nu har jag bara legat här. Ont i nacken, förkyld och trött! Bara en lite promenad för Tomas och mig till Ica för att inhandla frukt - apelsiner, äpplen, vindruvor och messmör och trocadero :D

Imorn ska jag träffa Lina :) Och nu sova lite i soffan ;) otroligt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0