Lördags morgon - Segt!

Ojoj, vad jag är trött! Trots att jag vaknade vid kvart i tolv och då hade sovit i nio timmar, samma sak igår :S

Anyway, mycket trevligt kväll igår! Efter jobbet kom mamma och hämtade mig :) hihi så jag både skulla få skjuts och köra hem till mig! Hämtade upp Micke och Henrietta på vägen och så bar det av hem till Tomas och mig.
Vi började direkt med maten och det vankades klyftpotatis, fläskfile i sås, vitlöksbröd, sallad mm. Underbart gott :D pch så några glas vin till det - finns det något bättre?!

Under kvällen bjöds det även på efterrätt - choklad latte mousse med hallon och grädde :) , godis, chips och så skräckfilmen Amityville Horror! Alla var nog väldigt trötta och sega tror jag så sista timmen spenderades enbart i soffan framför tvn.

Morgonen/förmiddan har spenderats framför tvn med lite chips och godis ! Hihi, nu blir det lite promenad så vi vaknar till och kan förbereda inför kvällen.

Tomas ska ha pokerkväll med grabbarna (herrejesus) haha, och Siri kommer hit så ska iv sitta och pimpla lite vin och prata minnen - Lovely :)

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0