Nu är jag kokt och stekt!


Ujuj, nu är jag både kokt och stekt... Kokade i bastun ett tag, ett svalkande dopp, stektes ett par vändor i solariet, svalkade mig, kokade sönder i bastun.. Och nu är jag helt slut!

Och mätt med :) Korvstoganoff och ris lagade Tomas och jag, NamNam :D hihi

Och så har jag även varit duktig och anmält mig till tentan - den ser jag inte fram emot :S Är sjukt trött nu också efter kokandet osv men har ju lite kvar att göra på uppgiften tills imorgon! Jag som verkligen bara vill lägga mig ner och snarka nu!

Är förresten sjukt pepp på att börja träna nu - på riktigt :D haha !! Måste bara ha råd med träningskortet också, och det finns ju inte plats för det nu i min ekonomi :( Får inte pengar förän i slutet av februari och då har det ju redan gått så lång tid :/ Jaja, sånt lösar sig alltid :P (hoppas jag !!)

Ska väl ta tag i uppgiften med så jag får sova sen!

S N A R K !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0