Oduktig


Usch, jag har inte varit så duktig idag som jag borde... Inte läst den jäkla boken på 400+ sidor som ska vara utläst till fredag, inte diskat, inte städat toaletter, inte dammsugit och så vidare......
Men jag har varit så otroligt trött och seg idag, förlåt mig.

Aja, liiiiite duktig kanske jag iallafall har varit :) Har nämligen planerat förslag på vad Tomas och jag kan äta i två veckor framåt!! Så nu när lönen och sånt kommer in på kontot kan man åka och storhandla och faktiskt ha planerat ordentligt vad som ska köpas, plus att det underlättar väldigt om man ska ha med sig matlåda dagen efter :)

Lite applåder till mig, wohoo!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du måste ju fixa semlor Hanna! ;D

2009-02-24 @ 14:07:25
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0