Pommes och Bearnaisesås!!


Fyfanken alltså vad gott :D jag är såå hungrig! pommena ligger i ugnen och bearnaiesåsen ska strax tillagas, namnam :D haha, fiinns det något bättre än mat? :D

Japp, idag har jag jobbatjobbat, träffat Lina och så åkt hem tillsammans med Tomas, vi köpte mcd mat... En el nacho, morötter, chicken mcnuggets och ramlösa :D Guud så gott!

Igår var jag nere och basta och bada, hoho. Och vet ni vad vi gjorde efter att vi bastat?
Jooo, vi sprang ut i snön och rullade oss, haha två gånger till och med! Häftigt va :D och fyy vad kallt det var sen, fötterna var helt bortdomnade när vi gick tillbaka till bastun sen :S Huuuu

Jäjä, nu ska jag sätta igång med såsen,  känner hut det vattnas i munnen :)

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0