Present!


Aajuste, glömde en sak förut.. haha :D när vi hade käkat klart på Ming igår och skulle betala kom servitören in med en ask gelehjärtan, så alla som åt där fick en Alla hjärtans dag present, det tycker jag var gulligt :D hihi :)

Nu bakar jag bröd och ska strax återvända till pluggandet (som jag faktiskt har hållt på med ikväll) Duktigt va !! Haha, jag blir nästan lite stolt över mig själv ;) Börjar bli lite sömnig också, får inte gå och lägga mig försent, men börjar kl 10 imorgon så får lite sovis till kl 8 i alla fall :) hoho

Nej, nu ska brödet strax in i ugnen, hoppas de blir goodie bara!

Hejsan

Kommentarer
Postat av: Malin

ey! släng upp receptet på brödet , måste också baka lite så man har så jag behöver lite tips! ;D

2009-02-16 @ 11:14:52
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0