Snart Frisk!!

UschUsch, har varit jättesjuk men nu är de på bättringsvägen :) typ helt frisk idag så på torsdag blir det skola! :P

Jaja, helgen var bra :) Film, tv, godis, mat osv! Mamma kom och hämta i söndags så körde jag till mobilia där vi handla på en asrolig affär :D haha. Upptäckte när vi kom dit att övningskörningsskylten hade låsnat :O Undra hur länge jag hade kört utan den.. Jaja, hittade lite shit och skjutsade sedan hem Micke. Duktig som ja var körde jag hem till mig med :D WOHOO!

Sen blev jag sjuk :/ Har legat i sängen och kollat på film helda dagarna.. Älskling åkte och köpte isglass och tidning till mig med :) Han är underbar!

Idag som sagt - mycket bättre. Blev en sväng till stan för att köpa presenter till Tomas mamma som fyllde år igår - GrattisGrattis! Och nu ska vi dit på middag, NamNam :) hihi

Chicken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0