Söndags-seg!


Hur kommer det sig att man alltid är seg på söndagar? Det är som en förbannelse över dagen ... haha

Jaja, mycket trevligt igår! Åkte som sagt pulka och grejer med mamma och freja haha :D hur kul som helst! Och så hade vi med oss matsäck också, mackor, varm choklad, kakor o sånt :D
Efter det blev det hem och fräscha till sig lite inför kvällen och så sen på stan och möta Tomas. Vi vandrade till vårat bokade bord på Ming och valde buffén.. Och HERREJESUS vilken buffé :P vi snackar inte vanliga lunch buffén utan en riktigt fet och annorlunda buffé haha. Jätteräkor, laxfilé, oxfilé, kycklinspett, kycklingfilé, you name it! Och så efterätt; färska jordgubbar, ananas och sånt. WOOOW :D haha jag åt två portioner mat och två portioner frukt, NAMNAM :D haha

Sedan satte vi oss på mokka och störde Nathalie lite :) Hon gjorde jättefina och goda latte till oss!! Där satt vi tills filmen började och vi vandrade till bion, I taket lyser stjärnorna blev det.. Usch! Den var så bra men så sorglig :( Jag grät o grät... Sen grät jag lite till mitt på stora torget... :/ :P haha usch! Mycket bra kväll med min älskling <3

Idag blev det lite pulka åkning till, men alla var nog väldigt trötta från igår så blev inte så mycket.. åkte hem till mig istället och lagade mat till Mami och syrran o sen kom Tomas hem med :) Och nu sitter jag här, ska plugga nu!

HallaBalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0