Tenta...


Usch tentan kommer inte gå idag, jag kommer definitivt flunka. Och det säger jag verkligen inte för att någon ska tycka synd om mig och puttinutta utan för att jag helt enkelt inte har pluggat tillräckligt mycket. Helt och hållet själv förvållat. Fattar inte vad jag håller på med, har gått omkring som en lugn jävla flodhäst och knappt gjort någonting.. Jag tar det FÖR lugnt, hellskotta!

Jaja, nu ska jag äta lite om jag får i mig något, sedan göra mig iordning, kanske läsa några sista papper och sen så kommer mamma och freja och hämtar mig så ska vi åka ner till stan och käka :)  - det ser jag fram emot!

Är så sjukt trött bara, snoozade i en timma och nu har jag bara suttit i en halvtimma framför tvn och försökt vakna till, det går sådär!

Wepp, vakna som sagt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0