Those were the days


Det har varit sååååå skönt att sova ut för en gångs skull :) 10 timmar, haha Underbart!

Nu ska jag göra mig redo för pulka-åkning :) Rota fram min snowboard-brallor och göra varm choklad, hihi. Det ska bli så mysigt, som när man var liten! Åhh, jag vill vara liten igen :) Jag har kollat på en film som farmor och farfar spelade in från när jag var nästan ett år tills jag var typ 6 år.. Och så med familj, hönan och våra kusiner med. Jag blir glad av att titta på den, men samtidigt lite ledsen :/ Jag saknar farfar och allt som var så gott förr!

Jaja, i den filmen iaf så är vi i Malex och mitt i våran lilla sjö så står det en pinne ner genom isen (haha jag vet att det låter konstigt) Men iaf, så satte min pappa, farfar och mina kusiners pappa fast en pinne till som gick ut och så gjorde vi en karusell :D haha så vi knöt fast ett tefat som jag hade fått i julklapp så fick man åka på det runtrunt, askul!! Haha :D och det är typ 13 år sen kanske...

Jaja efter pulkan idag blir det hem en sväng och göra mig iordning för att sedan åka ner till stan och möta tomas :) Sedan blir det middag och bio. Mys! Hihi
 
YO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0