En bra dag :)

Japp det har varit en bra dag.. Började med att gå upp (!) såklart... Städade lite och gjorde mig sedan iordning för att åka in till stan tillsammans med Tomas :)

Det blev lunchbuffé på Ming Palace - Underbart!! :D Sedan gick vi på stan lite och kollade kläder :) Mötte sedan upp Lina på stan :) Vi gick ett antal timmar och hittade litegrann iallafall! Ett par jeans, jeanstights, klänning och en t-shirtt! + att jag köpte ett par fingervantar eftersom ajg glömde mina hemma och det var sjukt kallt ute! Haha, Tomas fick välja och det vart ett par knallblåa fingervantar i Angora... Haha :P

Vid femtiden åkte Lina och jag hem till mig, hämtade ut mitt bokpaket på ICA och handlade lite. Vandrade hem till mig och lagade lite mat, NamNam :D Sedan bakade jag bröd :) Det vart också gott - jag är duktig!

Blev att ligga i soffan sen, vi kollade på Sex and the city och Top model, kollar aldrig på det och har noll koll men det var kul ändå :P haha Lina förklarade vilka alla var :P ..

Nu sitter jag här, ska soooova! Börjar kl 8 imorn så måste väl upp senast kl 6 JIPPIE!

Sov Well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0