Fit for Fight ?!


Idag har jag haft min första danslektion med mina små söta elever igen :) dom är så duktiga!
Och det var för jävla skönt att röra på sig igen !! Iofs får dom inte så svår träning de små liven :P haha men ändå, jag fick iaf röra på mig i 1timma.
Jaaa, Tomas och jag har ju gått till Ica idag.. men  det var ju för att köpa chips så det var ju inte bra ändå, HAHAHA!

Jaja, blev lite inspirerad av Nathalie som rensa sin garderob inför sin flytt, så funderar på att rensa lite bland mitt smink.. Haha jaa jättetöntigt! Men jag har en hel hylla på min toalett fylld med smink och hårgrejer mm. Och allting får inte plats! Jag är tvungen att stapla och balansera allting på varandra... Haha, får väl se hur bra det går..

Nu ska jag slänga ihop lite mat tror jag, det enda jag har ätit idag är en bit ananaspaj och några chips, ajabaja!

Svejsan!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha! det är bra, rensa behövs ibland :O hittar asmkt skit men så vill man inte kasta för det är som ett minne och påminner om nånting, haha :D

2009-01-13 @ 22:01:05
URL: http://nathalieonnerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0