För ovanlighetens skull - En trevlig busschaufför!

Mm, nu ska jag sova..
Har gjort lite textanalyser idag, sedan åkt och jobbat, åkt hem till mamma och lämnat lite sedan bussen hem..

Och det var helt psycho för den tryckte av sig själv in stanna knapparna :O Så jag och den trevliga busschaufören diskuterade om det kanske kunde vara ett spöke :P haha.. men mm, jag tror det! Han berättade att hans bror och kompisar sett spöken i lumpen - Så de så!!

Jajaa, imorn blir det skola, två timmar tidigare också (!) ska introducera en ny tjej i gruppen så hon får alla texter och så. Sen skola till kl 17 och egentligen skulle jag komma in o jobba då, men ska komma dit så fort jag kan, slutar vid 22 så det blir en heldag!

Nu ska jag få min välförtjänta skönhetssömn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0