Gaaaaaaaaaaaaaaaaaahh


Herrejesus.. Blir så förbannad på dom jag jobbar som danslärare för !! Alltid är det jag som ska fixa så att allting fungerar, att folk vet var dom ska, ordna med nycklar, fixa information BLABLABLA!!
Idag ska jag äka ut ill ekängen också och ha dans ringde dom och sa, tack för den!! Jag har väl fan nog så det räcker ?! Gaaah, vem är det som styr företaget egentligen? Jag eller dom :P ?
JAJAAAA, nog gnällt!

Ikväll efter dansen ska jag träffa Nathalie iaf :) det kommer bli lika prima som vanligt :D hihi

Och igår.. tvingade med tomas ner på stan.. vi gick och kolla på lampor på affären vi fått presentkort på :) Fick hem tre lampor, en till hallen, en till sovrummet och så en sänglampa :) Massvis med snygga! Men säger bara tur att vi hade presentkortet, hade fan aldrig köpt så dyra lampor för egna pengar !!!
Efter detvar jag med Lina :) Vi kollade på allasåna fjantiga program på mtv som Next och RoomRaiders som jag inte får titta på för Tomas :P haha, Sen prata vi och kolla på top model (som jag absolut inte har någon koll på övh) och pratade, trevligttrevligt :)

Tjenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0