Helgen


Helgen har varit ganska fullproppad, men rolig :)

Igår fredag åkte jag in till stan när Tomas slutat jobba, gick lite på stan och jag fick min massvis med fina klocka som jag hade kollat ut :D hihi köpte även en ny tvålpump, den var också fin :D hihiii
Sen gick vi hem till Joel. drack lite kaffe och sen bar det ut till tornby.. Började med Jysk där vi skulle handla nytt köksbord, blev inte det vi hade tänk från början utan istället ett glasbord med fyra stolar till - blev tollochmed kanske snyggare :) hihi
Efter lite krångel med backluckan på bilen fick vi iallafall in det och åkte vidare till IKEA.. Där åt vi korv med bröd - Love it! Haha, den är så sjuuuuuukt god !!! På IKEA inhandlade vi: liten hylla till hallen för telefon och sånt, bordsunderlägg, diskhandskar, möbeltassar och ltie mera sånt tjafs till hemmet :D mycket bra! Sedan åkte vi till Maxi och handlade lite things där med..

Åkte sen hem och precis då kom Koffe och Beatrice :) självklart trodde jag att vi skulle hinna med mer än vad vi gjorde.. Hade förväntat mig att vi skulle hunnit få upp bordet och stolarna, kanske hyllan med, diskat, dammsugit och plockat unan tävtten, haha men neerå.. Hade inte ens hunnit göra mig iordning, jajaaa. Blev lite förfest med dricka, singstar och GH Worldtour :)
Sen blev det taxi in till stan och bowlingen, believe it or not men jag var bäst :O HoHoHo iaf i första serien, sen drack jag nog en cider för mycket och det gick åt helvete :P hahaha

Gick vidare till Sangria, träffade Malin från klassen med :) Mycket trevligt! Drack öl och snackade lite skit, det behövdes :P haha. Sen köpte vi mat och åkte hem :)

Och ida lördag kom mamma, freja och hönan hit. Vi firade frejas namnsdag lite i efterskott med daimtårta och namnam :D Alltid lika trevligt när ni kommer <3
Sen bar det av till ljunsbro med tomas föräldrar för att kolla på innebandy match - han är så duktig min lilla pojke :) hihihi. Sen blev det storhandling på Maxi och Coop, så nu har vi mat för flera år framåt och det är äntligen lite inspirerande att öppna kylskåpet igen :D

kvällen fortsatte med Tacos och mys framför tv:n! Ska sleepa nu, för imorgon ska vi montera hylla och köksbord klart och sedan blir det middag hos tomas farmor och farfar :D

GodNatt!
(pictures kommer när jag orkar ladda min kamera :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0