Hmmm...

Jag är nog inte så bra på det här trots allt... Kommer mig aldrig för att skriva liksom, inte för att någon bryr sig kanske men.

Yes, Tomas och jag ligger hemma och är lite småförkylda eller iaf jag, men Tomas har bihåleinflamation :S Stackars!
Vi gick iallafall till ICA och köpte kaffe och matlagningsgrädde bland annat.

Och så har jag varit helt nikotinfri i 9dagar nu! Fyfan vad jag är bra! Dricker istället jäkligt mycket kaffe (vi fick ju en kaffebyggare i julklapp av Tomas nyfödda kusin Gabriel) Blir väl åtminstone 5-10 koppar om dan .. Men det är väl bättre än ett paket cigaretter om dagen!? Det tycker jag iallafall.

Imorgon börjar jag jobba kl 6.. Att gå upp kl fyra imorgonbitti känns ju inte sådär jätte frestande måste jag ju säga! Men det blir en lugn kväll, Tomas ska snart laga mat och då tänkte jag dra fram dammsugaren under tiden, Sedan ska vi kolla på Lets Dance och smaska lite gott :)

Och igår var jag på universitetet med Mor.. Hittade en bok jag behöver till min kurs med :) Sen gick vi bara omkring, pratade lite, åt choklad och fjantspelade på ett piano som fanns och störde alla som satt där :P hahaha
Sen körde jag hem, jätteduktig är jag! Då ringde en lustig människa... HAHAHA, Get a life!

Jaja, dammsuga som sagt... JIPPIE!

HejDå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0