Hur gör man för att skratta så man gråter?


Joo, men pratar med Janabee Nathalie på msn ett tag! Hahaha, jag satt i fåtöljen och kunde inte sluta skratta, jag började gråta och fick kramp i magen så mycket skrattade jag! Haha och Tomas underade vad i helvete det var som var så kul..
Inte för att jag tänker tala om för er vad det var vi pratade om, tror inte att ni skulle uppskatta det men..
Hahaha, Gud vad kul!

Tror jag ska borsta gaddarna nu och sen sova, det är ju en dag imorgon också!
Då ska jag städa och träffa Lina :)

Sleep Well!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahahaha :D ja det var riktigt kul :D

2009-01-14 @ 13:10:56
URL: http://nathalieonnerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0