Idag..

alltså, jag tror verkligen inte att någon bryr sig egentligen.. Men so what!?! I brist på annat att göra :)

Idag har jag jobbat då, bara tre timmar mellan 15-18 men det räcker för mig.. Var lika trevligt som vanligt ;) haha
Åkte hem, laga mat och nu så har Tomas och jag legat i en varsin soffa/fåtölj hela kvällen med våra datorer i knät och massa dexter avsnitt på tvn, Good Shit!

Nu är jag förbannat trött men bävar lite för att gå och lägga mig eftersom jag de senaste två nätterna ha legat i timmar och vridit mig eftersom jag haft så ont i ryggen och axlarna. Ska man verkligen ha det varje dag när man precis fyllt 19? Hur kommer jag då att må när jag är 60 ? :S
Det läskiga är ju att jag variit hos vårdcentralen men de är ju totalt inkompetenta! Ringde akut i höstas eftersom jag inte kunde röra mig, jag fick vänta tre veckor (!!) på en tid. När jag väl kom dit tog väl undersökningen typ 5 min, jag fick ett nummer till en sjukgymnast som det inte gick att få tag på. Han tog inte ens några prover eller liknande över huvudtaget. Är det detta jag betalar skatt för?
HaHaHaHaHaHaHaHaHa

Usch, Kan jag sluta vara så jävla Bra, Snygg och Rolig? :D hahaha

jäpp, ska sova nu. Drömma lite goda drömmar ;)

Kiss o Bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0