Lördagen


Som sagt helgen var fullproppad.. Började med att gå upp vid 10.30 men kände mig inte ett dugg utvilad :S
Diskade och städade wohoo! Började sedan göra mig iordning lite smått inför kvällen, peppade järnet med Ramones och Dylan :) mmmmmmmmm

Vid sex kom Tomas tv-spels kompisar hit :P haha, så då drog jag mig mot Natta och vi gick sedan vidare till Gisela :)
Mycket trevlig kväll med god mat och trevliga människor! Vi begav oss sedan in till stan för att gå till krogen, men hamnade istället på en privatfest i T1.. Helt okej men jävligt uppdelat bland folket så mjaaa.. drog efter ett tag.. Gick ner till stan med LillGisela och Johanna.. Gisela och jag stod och velade utanför platens ett tag, men bestämde oss sedan att det var onödigt att betala så mycket för att va inne en timme, haha snålisar!
Istället tänkte jag ta sista bussen hem som tomas sa gick tjugo i två.. Vad upptäcker jag när jag kommer till hållplatsen då? Joo att den gick halv.. missade den med några minuter.

Då ringde jag till Mami istället :) hihi, så hon kom o hämtade mig på stan och skjutsade hem mig, guld värt!
När jag kom hem satt Joel och Johan i soffan och Tomas skulle precis lägga sig (jag som trodde att jag skulle få sova direkt :p HAHA) Istället blev det att sitta i soffan ett par timmar, glo på tomten är far till alla barnen, youtube mm.. Haha. Velade mellan om vi skulle sticka till Shell och köpa käk men efter ett tag orkade ingen vänta mera så vid 5.15 gick Johan hem och jag bäddade till Joel i soffan :P
sen... SOVA :D

Good evening

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0