Nu ska jag åka till min fader!


Jepp, skulle egentligen tagit tåget dit vid 21.30 men eftersom Henke var så seg på att stänga... ! :p HAHA narå, men vi kom inte ifrån jobbet förän typ en halvtimma senare eftersom det alltid är en massa saker som ska fixas :P jajaa

Nu kommer pappa och hämtar mig iallafall :D gött o slippa tåget! Skulle egentligen gått på stan med honey idag med, men Jonas ringde och frågade om jag kunde jobba tidigare så kom dit vid halv ett istället för halv fyra :P hoho.

Nää.. nu är det dags att dra! ska slänga ner datorn i väskan o traska ner!
Kommer att bli en helg full med pluggande inför tentan som är om två veckor fyfaan! jag som är van att plugga typ 2 timmar kvällen innan.. Men inte om man ska läsa 400 sidor, icke sa nicke!

wepp, vi hörs på söndag
Kiseswisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0