Skola !


Skola idag igen, vadå ovan vid att gå upp tidigt och äta frukost o grejer ?!

Jag var ju jättenervös igår :P haha. Men det visade sig att det var ju ganska onödigt, jättetrevligt folk i min grupp iallafall. Började med lite grupparbeten redan första dan, Skulle göra en presentation och diskutera lite olika delar för hur en grupp skulle jobba tillsammans. Idag står en litteratur uppgift på schemat tror jag..

Men längtar tills studiestödet alltså :D hahaha. Då ska vi köpa nytt köksbord och lite andra saker hihi :)
Ikväll händer det nåt, mycket bra är det ! HiHiHi

Nee, nu ska jag äta frukost och göra mig iordning, måste gå till bussen om 30 min :O

Later!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skönt att du trivs och har bra folk i gruppen! :) När ses vi hannis? <3

2009-01-21 @ 10:47:19
URL: http://nathalieonnerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0