Söndag och Måndag..

Söndagen vaknade jag upp av att Joel kastade en kudde i magen på mig.. :P haha, Sen gick vi och köpte pizza, NAMNAM :D Sen kom Tomas hem från jobbet så vi tre satt o sega framför tvn o datorn ett par timmar.. Slapp dag, behövdes!! Var massa med bakis lite.. :P haha

Och idag då ... Masa mig upp tiiidigt igen för tvättstugan, men denna gången var tomas med också :) Men hatar våra tvättstugor, dom är SÄMST! jaja.. Bakade även bröd o sånt, duktigt va :) Hihi. Sen åkte jag hem till Nathalie :)
Vi lagade tacos - gottgottigottgott var det :) Och som vanligt pratade vi om allt mellan himmel och jord :D hihi, jag längtar! :)

Efter ett par timmar blev det bussen hem, gå till Tomas föräldrar och hämta lite blommor som vi fått :) provade även ett par av tomas gamla pjäxor som jag nog ska ha när vi åker till fjällen i mars... Har aldrig åkt skidor :S hooooooohoooo
Sedan vandrade Tomas och jag hem till Koffe där även beatrice var, vi kollade på hockeyn och fotbollen, drack kaffe och åt daimtårta :D NAM!!

Nu sitter jag hemma, ska strax sova.. Och imorn börjar jag skolan med, Wihooo! ... :S :P

SleepWell Cykelställ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0