Söndag!


Vaknade sjukt trött efter fullproppad fredag och lördag men än var ju inte helgen slut.. Vaknade som sagt av att Tomas väckte mig - det var dags att montera klart stolarna och så hyllan samt städa, diska osv :S hohoo

Jaja, efter några timmars slit tog jag en välförtjänt dusch och sedan promenerade vi upp till Tomas föräldrar, tillsammans åkte vi då till Tomas farmor och farfar för middag! Mycket namnam :D förrätt, varmrätt, efterrätt och så kaffe + kakor :) Finns det något bättre än mat?

Satt där ett par timmar mycket trevligt :D blev några glas vin med, mycket fint! Hoho, sen fnissade jag åt sen sak :P
Så fick vi också två lampor som nog kan komma väl till pass nu i plugg-tider! Efter det åkte vi hem till föräldrarna och hämtade lite av Tomas gamla vhs filmer - old school :O hahaha. Bla svärdet i stenen som vi har kollat på - Sjukt bra! :D

Så följde dom med hit, kollade de nya möblerna och vi fick även en förlovningspresent :) Assnygg glasskål, som just nu är fylld av apelsiner, men som kommer att användas till mycket sen :) Precis vad vi behöver, fräscha skålar,glas osv. Sånt som jag inte har lust att lägga pengar på själv men är väldigt välkommet som presenter ;)

Jajjemen, Imorgon ska jag göra massa textanalyser och sedan jobba så nu är det dags för sängen.

SleepTight

Montera hyllaNytt bord och stolar :)Nya hyllan, dock absolut inte fylld :Pförlovningspresent :)

Jaja, inte så bra men :P
Jag monterar hylla ;)      Nytt köksbord och stolar    Hyllan(ej färdigfylld)       Nice Skålen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0