Stackars Mig!


Klockan är nu 04.30, jag har varit vaken i 30 minuter, jag har sovit i 2 timmar.

Eller vaken och vaken skulle jag inte vilja kalla det.. Snarare ett tillstånd som kan liknas vid en zombie. Blir att bälga i sig ett par koppar kaffe innan Mami kommer och hämtar mig och hoppas på att det inte är allt för mycket att göra på jobbet så att jag hinner knarka lite kaffe där med!

Det är ju fucking sjukt att behöva gå upp såhär tidigt alltså, visst att man alltid blir lite smått förbannad när väckarklockan ringer.. Men det här är extreme!

StackarsStackars Mig! Sovit två timmar och nu ska jag jobba i 6,5 :S Men ska inte klaga, är glad att jag har ett jobb! Får sova sen när jag kommer hem, och sen ska vi fira :)

Have a bajs day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0