Tisdag morgon..


Idag börjar jag skolan.. Eller aa universitetet :P
Ni vet den där liiite nervösa känslan nar man var mindre innan man börjar skolan precis efter ett sommarlov ? När man hade nya block, nya pennor och en ny skolväska ? Ungefär så känner ja gmig nu, lite nervös i magen sådär.. Fast utan nya block, pennor osv. då.. Fick leta fram ett halvfullt kollegieblock och några gamla stiftpennor dagen till ära :) haha
Men usch, är lite nervös för hur jag ska hitta och så vidare.. Tyckte att ljunkan var stor och hittade inte där efter tre år :P Hahaha, och nu liksom... Universitetet!

Jaja, kommer nog gå bra ! Gisela ringde nyss, hon började igår.. Så idag hinner jag förshoppningsvis träffa henne också :) Så man får lite sällskap iallafall!

Men inte sitta här och dega nu, måste dit och registrera mig och grejer innan uppropet. Ikväll har jag dans så bästa att göra det innan sa jag vet att det hinns med!

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0