Trött!


Jepp, jag är trött, som vanligt ?! Har sovit typ 4 timmar, wohoo !
Har suttit och degat i soffan med en kopp te i 20 min nu,´inte tid.. Ska ta bussen in till stan om ett tag, ska träffa Nathalie, Lina och Nathalie så ska vi till Ljunkan och kolla på danslektion och sedan blir det en sväng på stan :)
Det är med lite skräckblandade känslor jag åker tillbaka till skolan efter mer än ett halvår :O ... Får se hur det går, trot ju INTE att jag kommer längta tillbaka direkt :P

Jajaa, igår hade jag som sagt två danslektioner - förbannad! första lektionen  - fel nyckel, fortfarande inte fixad, ska jag ta reda på någon som bor fler mil från mig för att byta nyckel? Inte en chans! Sen andra lektionen - fel tid bokad, fast vi alltid haft från 17-18 så var nu tiden bokad 18-19.. JAHA ?! what the fuck, som tur va fanns det en sal igår, men sen då. Ska jag fixa så att vi får rätt sal? Inte en chans!

Sen var jag med Nathalie iallafall :) Efter ett tag kom vi fram till att det fick blir kebab att äta (hade ätit gröt på morgonen på hela dagen, och nu va rklockan typ halv åtta :S ) Sedan satte vi oss på Steve's i några timmar och pratade! Hahaha :D ärligt talat är vi För roliga :D HAHAHAHAHA, så jäkla kul!
Sen gick vi och kollade när bussen gick och satte oss på mcd ett tag istället, Micket trevligt :D:D

Nej nu måste jag göra mig iordning!!

yaBdooG

Kommentarer
Postat av: Nathalie

HIHIHHIHI :D <3

2009-01-16 @ 17:05:33
URL: http://nathalieonnerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0