Tröttitrött

Ojoj, haha jaaa, skulle ju somna tidigt och vara duktig igår.. men det gick ju som det gick.. Lade mig i sängen runt halv tolv, men kunde inte somna. Kände efter ett tag att jag var hungrig men inte på något vi hade hemma, var sjukt sugen på kycklingklubborna jag åt på Ming (!) Men palla ställa sig och göra kyckling som tar en timma mitt i natten.. Runt ett fick jag nog och ringde Tomas, som tur var var han och Mattias på Shell för att m skulle köpa cigg så Älskling köpte en meny till mig som jag åt i sängen sen :P haha

Då vart jag iaf mätt, mådde fan illa när jag vaknade :S (fast när jag hade ätit upp allt var jag ändå lite sugen på kycklingen) Jaja, idag började jag skolan kl 8, JIPPIE! åkte in till stan och åkte den med Malin till uni..
Sjukt trött på föreläsningen, nickade till flera gånger :P Haha, sen efter skolan åkte jag och Gisela in till stan :) Satte oss på mcd ett tag, sen kom andra Gisela och vi gick på stan en sväng :) Mycket trevligt!

En sväng hem till mor min, danslektionoch sedan hem och käka med honey :) Sedan gick vi promenad i en timme :P hihi så då var vi värda lite godis (a) :D

Nu är jag sjukt trött efter fyra timmars sömn och ännu en heldag - likaså imorgon..
Tvättid kl 7, sedan ner på stan, sen jobba till 20.15 bussen till stan och sedan tåget till pappa, herrejesus!

Och samtidigt ska jag läsa typ 400 sidor till en tenta om två veckor :S GAAAAAAH No Thanks!

Sov Gött Vakna Törrt!

Kommentarer
Postat av: Henke

Ajajaja... hungrig mitt i natten och illamående på morgonen, låter som ett dåligt tecken ;P

2009-01-30 @ 08:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0