blä


Det finns verkligen folk till allt alltså.. Att man inte ens kan få vara ifred på jobbet. Varje dag är de nåt, idag blev jag utbjuden två gånger, blinkad till och komplimangad. Jaja, de flesta är ju trevliga och jag tackar ju inte nej till några komplimanger alltså :P Meeeeeeeeeeen, vissa är verkligen bara äckliga alltså. Lite "puke in my mouth"-känsla.. haha ;D

Jäjä, på grund av helvetes dåliga bussar på helger så cyklade jag till jobbet idag, (värdelöst att vänta utanför en halvtimma med noll att göra). Det tog en evighet. Men på måndag när man börjar kl 6 Måste jag verkligen cykla för då finns det inte ens en buss som är där ute så tidigt! Efter cykelturen hem cyklade Tomas och jag till Johannelund och lämnade lite återvinning, duktigt! Sen pantade vi lite och jag fick en glass på Ica som jag smaskade i mig innan Tomas var tvungen att ge sig av till jobbet.

Lördagsmys för sig själv är ju annars sådär :/ Fick iaf lite pengar av honey så var tvungen att köpa en Mezzula (eller va fasen de nu hette) med kyckling + pesto och en tidning såklart :) Wohoo! Lördagsmissss

Snart kommer Mami hit och hämtar mig för en skogstur iaf :) Och freja ska stranda här under tiden och låna min dator eftersom hon inte får spela hemma innan hon städat datarummet, latmask!


I Lööööv You!<3

Kommentarer
Postat av: Henke

Att det finns folk till allt, kan jag verkligen hålla med om... men jag skulle nog hällre bli utbjuden än att behöva ta emot utskällningar för att de inte kan ta emot instruktioner :P

2009-07-25 @ 20:32:28
Postat av: Tomas

Söttnos klar hannades var värd en tidning...jonnades

2009-07-26 @ 08:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0