Duktiga jag :D


Malin tycker jag är duktig som uppdaterar, måste ju faktiskt hålla med henne lite ;P

Idag blev det resa till Hästholmen med Hönan och Mor för att plocka ner utställningen. Vi hade även tänkt att bada men självklart började det att regna och åska när vi kom dit, wohoo. Efter lite mat for vi tillbaka mot stan med en avstickare till öb i skänninge.. Alltid kommer man därifrån med mer än man ska, men äntligen fick jag köpa mig en skohylla till hallen :D Men skulle iofs behöva 7stycken till så att alla skorna fick plats... Snyggare blev det ju i alla fall, jämfört med när alla bara ligger i en hög på hallgolvet. Sen blev det även mathandling osv. Kom inte hem förän kl 21.40 :O Tiden går snabbt när man har roligt!

Idag hade Tomas fått hem en paketavi med... MYCKET konstigt med tanke på att ingen av oss beställt någonting, ska bli spännande att hämta ut det imorn. Eller snarare Läskigt!

Aja, helt utmattad är jag nu. Har haft lite "lyx" och varit ledig, men imorn börjar helskottat igen och jobb hela helgen väntar.
Gooooooodnatt

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du bara måste ju berätta vad det är! :D

2009-07-31 @ 20:22:12
URL: http://nathalieonnerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0