Kvällsro


Mhm, det var inte igår. Och det är inte så att det inte händer något i mitt liv, snarare tvärt om. Det känns som att jag har fullt upp mestadels av tiden och inte hinner sätta mig ner och glo :P Men aa, jag vet ju att ni är SÅ intresserade och därför tänker jag berätta ALLT som hänt. Men inte nu. Lovade ju faktiskt Malin senast vi såg i förra veckan att jag skulle uppdatera, tog ju dock några dagar för löftet att uppfyllas. Men bättre sen än aldrig :P

Nu sitter jag med en kopp te - kvällsro som ska vara lugnande och avslappnande. Har inte ätit sen vi åt på stan vid kl 15 men är och har absolut inte varit hungrig. So not me! Men jaja, nu har jag knaprat i mig tre skorpor bättre än inget.

Idag har det blivit en sväng på stan, ledig för en gångs skull! HIttade en jättesöt tröja och ett linne på mami-avdelningen ;D hihi. Sen inhandlades det även tyg och lite annat till en möbel som jag tänkte renovera. En telefon/sittbänk till hallen, perfekt för mig som inte orkar böja mig ner till skorna längre :P Nu är den rätt ful, men ska måla om den och klä sitt delen med ett annat tyg som sagt. Mm, hoppas det blir bra. Sen träffade Tomas och jag Anki på stan och möttes sedan upp av mor och så käka vi innan Tomas började jobba. Sen blev det att fara runt lite i tornby och sånt, tiden går snabbt när man har roligt! Kom hem vi nio och mamma skulle hjälpa mig att få loss sittdynan..
Vi försökte skruva isär möbeln, men den var även limmad så hårtorken åkte fram för att mjuka upp, men nej det ville sig inte.. Efter mycket om och men kom vi till slut på hur det skulle lösas. Tre små skruvar under dynan skulle skruvas loss, HAHAHA det tog 30min att komma på pch 30sek att skruva loss dom :P

Jäpp, men nu ska jag klä.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, bättre sent än aldrig gumman! SOM jag har väntat på detta ;D <3

2009-07-22 @ 12:06:46
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0